Gokhal Ninove: El equipo viajó de un lado a otro a Las Vegas y pudo ganar millones de dólares jugando al blackjack utilizando técnicas de conteo de cartas, actuación y engaño.
Sin embargo, el resto de las características de este recurso me convienen perfectamente.
Es probable que la mayoría de las personas en esta categoría vean rendimientos de entre el 20% y el 25%, siempre que no sobrepasen demasiado el nivel superior.
Het is een mooi plan. Zoals de reactie’s al zeggen heeft iedereen ze eigen visie op het het geheel. De ene heeft geen zon de ander vindt dan het snelweg verkeer geluid niet fijn. Toch denk ik dat het hoogste gebouw wat lager zou kunnen waardoor er toch nog zon kan komen. De sijthoff locatie is altijd al zo geweest en mag van mij wel omgebouwd worden tot een mooi geheel, deze staat er immers al jaren en zie daar dan ook geen bezwaar tegen. Over de rest van de locaties zullen ook wel geen bezwaren zijn aangezien dit nu een leegstaand groenstuk is en hier prima meer neergezet kan worden. Al met al een mooi project wat prima zou passen binnen het nieuwe Plaspoelpolder project al moet er wel naar de hoogtes gekeken worden denk ik persoonlijk.
Door het EPO gebouw komt er in de avond geen zon meer in mijn tuin met als gevolg dat vegetatie aan het afsterven is plus dat ik niet meer van de avond zon kan genieten. Daarnaast resoneert dit gebouw het geluid van de snelweg. Nu komen er nog meer van die hoge gebouwen bij dat maakt het nog erger.
4 Responses
Het is een mooi plan. Zoals de reactie’s al zeggen heeft iedereen ze eigen visie op het het geheel. De ene heeft geen zon de ander vindt dan het snelweg verkeer geluid niet fijn. Toch denk ik dat het hoogste gebouw wat lager zou kunnen waardoor er toch nog zon kan komen. De sijthoff locatie is altijd al zo geweest en mag van mij wel omgebouwd worden tot een mooi geheel, deze staat er immers al jaren en zie daar dan ook geen bezwaar tegen. Over de rest van de locaties zullen ook wel geen bezwaren zijn aangezien dit nu een leegstaand groenstuk is en hier prima meer neergezet kan worden. Al met al een mooi project wat prima zou passen binnen het nieuwe Plaspoelpolder project al moet er wel naar de hoogtes gekeken worden denk ik persoonlijk.
Door het EPO gebouw komt er in de avond geen zon meer in mijn tuin met als gevolg dat vegetatie aan het afsterven is plus dat ik niet meer van de avond zon kan genieten. Daarnaast resoneert dit gebouw het geluid van de snelweg. Nu komen er nog meer van die hoge gebouwen bij dat maakt het nog erger.
De ‘openbare ruimte’ tussen de gebouwen wordt een tochtgat met max 1 a 2 uurtjes zon per dag.